perjantai 24. tammikuuta 2014

Mulla ei oo elämää

Mulla on totaalisen tylsä elämä, koska tässä parin viikon aikana ei oo tapahtunu MITÄÄN postaamisen arvosta -.-' Oon istunu melkee joka ilta yksin kotona ja yrittäny tehä koulujuttuja, jotka on kuitenki jääny puolitiehen tai kokonaan tekemättä :DD (tykkäättekö muuten tästä mun systeemistä, että postaan sillon, ku on jotain asiaa, eli en iha järkky usein, vai haluisitteko et postaisin useemmin, vaikka ei ois mitää varsinaista asiaa?) Jaksoki loppuu kohta ja pitäs nyt vihdoin ja viimein saada kirjotettuu kaks ruotsin itsenäistä kappaletta ja tehtyy äikän lyriikkaprojekti loppuun. Miten mä selviin!? Apuah!

Näin jossain blogissa tällasen "toivekuva-postauksen". Eli lukijat saa ehottaa asioita/esineitä/ihmisiä/tms. asioita joista otan kuvan ja postaan sitte tänne. Aattelin että tällanen vois olla ihan kiva kokeilla :DD Mitäs sanotte? Pistäkää kommentteihin ehotuksii asioista, joista haluutte kuvia :D 

Mun pitäs varmaanki hankkia elämä... tai apua...
Pötisen teille taas joskus ja yritän keksii jotaki jännää tekemistä, mistä voisin sitte raportoida teille :DD Pistäkääpäs rakkaat lukijani niitä kuvaehotuksii tonne alas 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti