sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Kuulumisia

Heei, tota.... on taaas ollu pikkusen taukoo tässä kirjottelussa, mutta olen täällä taas :DD 
Bloggausinto on alkanu ihan pikkusen laantua viimeaikoina ja haluaisin sen takaisin, mutta inspiraation pula estää. En enää vaan keksi ideoita postattavaksi :( Tää ei kuitenkaa tarkota, että oisin lopettamassa kirjottelua, ehei! Jatkan edelleen näpyttelyä, miten ehdin ja keksin ideoita :D

Jostain löysin kuitenki pientä inspistä ja laitoin kasan postausideoitakin ylös :D Niitä tuli aika monta. Saatte nauttia niistä sitte pitkin kuluvaa vuotta. 

Mutta jotain kuulumisia tähän... En oo kuollu, vaikka mua ei ookkaa näkyny täällä blogin puolella kohta kuukauteen. Mun lukioura alkaa oleen kohta lopussa. Mulla on huomenna viimenen koe (mantsan preliminäärikoe... oon lukenu ehkä 10 sivua...). Kokeen jälkeen alkaa viimeset silaukset äikän tekstitaidon ylppäreitä varten. Sitte mulla onki muutama päivä iha vaa vapaata lukuaikaa ennen penkkareita.

Mun penkkariasu huolettaa mua vähä... Mulla ei nimittäin oo vieläkään sitä oleellisinta osaa yksisarvisesta, eli sitä sarvea. Tein pari viikkoo sitte sellasesta paistettavasta massasta ihanan ison pinkin glittersarven, joka oli tarpeeks pitkä ja näyttävä. Ainoo huono puoli siinä oli se et se oli liian painava :/ Liimasin sen mun hiuspantaan kiinni (hiuspannassa on jo korvat, jotka näyttää possun korvilta) ja sarrvi katkesi juuresta... toivottavasti keksin jonku hyvän konstin, millä teen uuen sarven... Onks kellään mitään ideoita? Toinen huolenaihe penkkariasuun liittyen on hiukset. Onko kellään kokemusta biozellin pinkistä hiusmaskista ja sen kestävyydestä? En haluais, että väri pysyis päässä ikuisesti. Kertokaa mulle jos tiiätte paremmin.

Pötisen teille tässä ihan lähipäivinä uuestaan ;) laittakaa kommenttia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti