torstai 25. joulukuuta 2014

Hobittihöperö



(saattaa sisältää juonipaljastuksia...)
Käytiin lauantaina kattomassa Hobitti, Viiden armeijan taistelu ja voin sanoo että musta on joko tullu iha hirvee itkupilli tai sitte sekin leffa oli vaan nii koskettava. Itkin leffan viimeset 30minuuttii melkee taukoomatta. Mun mies kuoli... Kili kuoli... (Tauriel on muute kauhee bitch ku se yritti viiä mun miehen...vaikka se tais olla kyl Kili joka iski silmänsä Taurieliin... Kili petti mua!) Olin jo varannu menoliput Keskimaahan et pääsisin tapaan Kilii mut ei hyövää enää mitää... :(

Leffa oli tosi hyvä ja musta on tullu iha kauhee hobittifani :D En oo ollu kiinnostunu lukeen/kattoon Lord Of The Rings kirjoja tai leffoja, mutta Hobitti on avannu mun silmät tällekki fantasiamaailmalle. Oon iha innostunu Sindarin kielestä (siis se kieli mitä ne haltijat puhuu). Löysin internetin syövereistä tosi paljo kaikkii sivustoja, joissa voi opiskella sindarii :DD. Oon opetellukki muutamii fraaseja ja sanoja :D (ihme nörtti). Osaan esim esitellä itteni sindariksi ja kysyy jonku toisen nimee: "I eneth nin Emilia. Man i eneth lîn?". Eräään mielestä oon iha pöhkö ja höhlä ja nörde, ku opettelen tämmöstä huttua mut tää on kivaa.

Joululomaki on kulunu iha mukavasti kotona hengaillessa ja kaikkee turhaa tehdessä. Mulla oli suunnitelmana kattoo nyt joululomalla kaikki Teen Wolfin kaudet netflixistä, mutta en voi, koska äiti oli rajottanu meijän netflixii jotenki sillai, ettei se näy ku yhessä ruudussa kerrallaan :/ Oli kuulemma euron halvempi... taitaa jäähä mun teen wolf maratooni kattomatta.

Miten teijän joululoma/joulu on menny? Mitä ootte saanu lahjaks? (Aattelin muute tehä jonkun näkösen joululahjapostauksen, jos jotaki kiinnostaa. Siis esittelen mitä sain joululahjaksi.) Mutta pötisen teille taas joskus :) Pistäkää kommenttii.

1 kommentti:

  1. Kommentti tulee aika myöhäs mutta mustaki on tullu kauhee hobittihöperö ja ois nii siistii puhuu sindarii :D (sisko pyörittelee silmiä vieressä aina kun minä höpötän haltioista, ei se tajua)

    VastaaPoista