torstai 16. heinäkuuta 2015

Paratiisi

Miks musta tuntuu että Suomessa on vähän kylmä? Kroatian +35 oli aika sopiva....

Oltiin siis noin viikko sitte perheen kanssa (plus OP ja Linnean kaveri) lomalla Kroatiassa, Dubrovnikissa. Oon puhunu tästä reissusta jo aikasemminki täälä blogin puolella ja ladannu hirveen määrän odotuksii siihen ja ollu innoissani ja suunnitellu ja haaveillu. Voin sanoa, että reissu oli juuuri sitä, mitä olin aatellukki. Se paikka oli paratiisi. 

Haluaisin kirjottaa tästä reissusta sellasen kunnon romaanin, koska viikossa ehtii tapahtua vaikka mitä, mutta luulen että te ette jaksa lukea nii pitkää selontekoa, että tyydyn vaan laittaan miljoona kuvaa mahdollisilla pienillä kuvateksteillä :D 


This is paradise!


Siellä näkyy Dubrovnikin rannikko :D




Löyettiin tollasii rapuja yheltä uimarannalta. Ne oli vaa jotenki niiiii söpöjä! <3


Jäätelötauko :)

Lähössä vanhaan kaupunkiin pyörimään

Siellä oli nii kaunista!

Ei turhan leveitä katuja

Mun jalat on iha teipattu koska rakot ja toinen jalka on turvonnu koska mua pisti yks päivä mehiläinen :')

Aika häröö hei


Rakastan tota mun hametta <3



Käytiin vähä syömässä. Kalmarii <3



Oltiin yötä sellasessa talossa, nii tehtiin ruokaa myös ite


Tiesitteks että Game Of Thrones on kuvattu Dubrovnikin vanhassa kaupungissa?






Oon yhtä valkonen tuolta tullessa kuin sinne mennessä, vaikka aurinko paisto joka päivä ja rannallaki löhöttiin ahkerasti :D En vaa rusketu. Oli paras lomareissu tähän mennessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti