keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Olin mallina

Heipä hei taas pitkästä aikaa! Nyt tuntuu että on taas (ehkä) aikaa kirjotella ku kesälomaki alkaa ja kaikki velvollisuudet on jo hoidettu (paitsi että mulla taitaa olla vielä anatomian kokeen uusinta tiistaina, mutta muuten kaikki on paketissa).

Oltiin viime viikolla mun kaverin kanssa Halosen muotinäytöksessä malleina esittelemässä tämän kevään juhlamuotia. Tämä muotinäytös järjestettiin Nuorissa on voimaa-tapahtuman yhteydessä. En ollu koskaan aikaisemmin ollu mallina, mutta kokemus oli mukava. Erilainen. Vähän meinasi jännittää, kun oltiin harjoiteltu vain kerran, mutta itse näytös meni tosi hyvin. Lavallahan oltiin se huikeat 60 sekuntia. Oli ihana herätä aamulla, kun tiesi, että joku muu laittaa hiukset ja meikit mulle. Tässä vielä fiilistelyjä kuvien muodossa:


Odotellaan vaatteita saapuvaksi

Nyt saatiin mekotkin päälle. Nättejä ollaan

Tykkäsin niiiii paljon tosta korusta mikä mulla oli

Koko meidän malliporukka


Harmi, kun vaatteet piti palauttaa, oisin voinu pitää sitä nättiä mekkoa päällä koko loppu päivän. 

Mutta joo. Kirjoittelen teille ihan tässä kohta taas, nyt kun olen saanut velvoitteet hoidettua. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti