torstai 30. kesäkuuta 2016

Juhannus

Heei vain! Miten teillä on kesä alkanu? Mulla on alkanu oikeestaan aika kivasti! Mulla on kiva kesätyö (joka kylläkin vie multa iha sikana aikaa) ja muutenki tuntuu että kaikki on kivasti. 

Mitä teitte juhannuksena? Mä olin taas Kuopiossa. Oli mukavaa! OP meni suoraan lomille sinne ja OP:n vanhemmat nappas mut mukaan täältä pohjoisesta ja ajeltiin sitten perjantaina aamulla Kuopioon. Juhlittiin perjantaina pienesti mun ja OP:n kihlajaisia kilistelemällä kuplivalla ja syömällä hyvin. 

Kelit kyllä suosi nii hyvin meitä! Aurinko paisto koko viikonlopun! Jotenki tykkään enemmän tällasesta rauhallisemmasta juhannuksesta, kuin sellasesta kännijuhannuksesta. Tykkään vaa olla, syyä hyvin, ottaa aurinkoo, saunoo, uida, soudella järvellä... Tää oli kyllä ihan paras juhannus!

Joku ei ois millää uskaltanu mennä uimaan...


Kaljakatiska pelastaa, kun jääkaappi on täynnä


Lisää kuvateksti





Rehuja tukassa




Löydettiin tällanen keijukainen

Kyllä se vesisadeki käväsi 


Aarresaari



Romanttinen yösoutelu <3



Ainiin! Meijän sormuksetki tuli! Tilattiin titaaniset rinkulat ja nää on nii ihanat! Yksinkertaiset ja nätit. Valkokultasetki ois ollu vaihtoehto, mutta nii monella on valkokultanen, kultanen tai hopea sormus, että haluttiin jotain erilaisempaa.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti