keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Mun valtakunta

Oon joskus aikasemminki tehny tällasen oma huone-postauksen, mutta mun tötöilyn takia, kaikki blogin kuvat hävisi, enkä saanu kaikkia palautettua (pitkäaikaisemmat lukijat saattaa muistaakki...) Ja onhan mun huone muuttunu siitä jonku verran. Edellisessä postauksessa esittelin mun (äärettömän mahtavaa ja huikeeta) sisustusinspiraatioa, joka syntyi mun pienessä päässä tässä joku aika sitte. Nyt aattelin esitellä teille mun huoneen kuvien avulla. Teen sitte joskus vaikka sellasen kivan before & after kuvajutun. Sitte ku oon saanu rymsteerattuu täällä vähä enemmän.

Näkymä huoneen ovelta huoneeseen


Löysin meijän kellarista tollasen vanhan nahkasen salkun, joka on kuitenki vähä liian pieni käytettäväksi. pidän sitä muuten vaan koristeena







Työpöydän jalat toimii myös jonkunnäkösenä telineenä.
Kaikki tärkee siististi purkeissa :)
Siveltimet nätisti omassa purkissaan


Leikkelin vanhoista julisteista kirjaimia, jotka sitte länttäsin seinälle :) Stay Awesome

Tämmönen on mun valtakunta :) Pistäkää kommenttia :) Jos itellänne on blogissa huonepostaus, nii linkkiä vaa alas :))

5 kommenttia:

  1. Sun huone on ihana! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiva huone sulla =) Tykkään myös tosi paljon tosta sun kirjotustavasta, en tiiä miks mut tykkään kumminkin :D

    VastaaPoista
  3. aaAAAAA sun huone on niin kiva!! ♥

    VastaaPoista
  4. Oi vähä kiva tuo stay awesome juttu! Vois tehä itekki jotai tollasta :D sulla oli muute tuolla aiemmassa postauksessa kuva sävyttävästä hoitoaineesta tmv mikä onkaan nii tuleeksiitä oikeesti vähä väriä? Ko oon miettiny josko värjäisin hiukset mutta jos tollanen sävyttävä hoitoaine OIKEESTI tuo vähän sävyä hiuksiin nii vois kokeilla tollasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se sellasen kiillon ja pienen värisävyn antaa :) niitä oli ruskeen lisäks ainaki Anttilassa pinkki, hopea, musta, oranssi, punanen ja blondi.

      Poista