tiistai 15. heinäkuuta 2014

Käytiin Haaparannassa



Lähettiin eilen aamulla yheksän aikaan Op:n kanssa käymään Haaparannassa. Oli aivan ihana ilma, eikä ees liian kuuma, ku tuuli just sopivasti. Sillä aikaa ku Op:n porukat meni käymään Ikeassa, me haamuiltiin Rajalla ja yritettiin löytää mulle cruiserii. Cruiseria ei löydetty (vaikka käytiin kaikki TopSportit, Stadiumit ja Intersportit läpi). TopSportissa ois ollu yks, mutta se oli kallis, enkä mä haluu ostaa heti ekana kaikkein kalleinta mahollista lautaa. Rajalta ostin vaan uuet bikinit, koska hukkasin vanhat (kotiin mennessä, äiti oli sit löytäny ne mun vanhatki... nii mun tuuria :'D ) Käytiin (tottakai) Candyworldissä, mutta mun mukaan sieltä ei tarttunu ku yks pussi Skittlessejä ja purkkaa. Mä en vaan jotenki tykkää karkista... No suklaa, laku ja salmiakki on asiat erikseen, mutta siis esim hedelmäkarkit... Hyih! Niitä ei vaan voi syyä ku sellasen max kourallisen.

Mulla oli kameraki mukana tolla reissulla, mut kuvia en hirveesti ottanu :DD 



Nähtiin yhessä ojassa tollanen elukka, ja katottiin eka sitä rotaksi, mutta pro-lajintunnistuksella tultiin siihe tulokseen et se on piisami

Ostin kolme pakettii teetä... Ylppäreihin luku luonnistuu paremmin, ku on jotain juotavaa :3

Mun uuet ihQt uikkarit :3



Uus lempparikarkki <3

<3
Kotiin tulossa :)


Raparperi-vanilja tee oli parasta 

Höpisen teille taas joskus :) Pistäkää kommenttia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti