lauantai 9. elokuuta 2014

...Ja tässä on tulos



Muistatte varmaan mun summer bucket list 2014 postauksen? Noh, kesä on ohi, koulut on alkanu ja summer bucket listin toteuttamiseen käytettävä aika on käytetty :D Toteutin 10/16. Nyt on siis raportoinnin aika!

Elikkäs... Tänä kesänä olen:
1. Ollut ulkona
Oon ainaki yrittäny... Alkukesästä oli aika kylmä ja loppukesä on ollu nii sietämättömän kuuma, joten en oo ihan täysin onnisttunu tässä, mut oon ollu ulkona! :DD

2. Käynyt piknikillä
Mun ja Op:n yöpiknik! Se lasketaan piknikiksi, vaikka se oli vaa meijän parvekkeella :D

3. Tehny roadtripin
Kesäloman viimesenä viikonloppuna lähettiin kaveriporukan kanssa käymään Sannin mökillä. Grillailtiin, saunottiin, uitiin, istuttiin iltaa, pidettiin hauskaa... perus mökkireissu :D 
4. Käynyt maailmanpyörässä
Käytiin alkukesästä Op:n ja sen serkun kanssa tivolissa ja pakko oli käyä maailmanpyörässäki (kuvasta ei ehkä käy ilmi että ollaan maailmanpyörässä, mut kyllä me ollaan ;DD )

5. Käyny Helsingissä
Käytiin Siljan kanssa Helsingissä heti koulun loputtua kattomassa Miley Cyrusin keikkaa
6. Käyttänyt enemmän mekkoja
Kuten jo mainitsin, loppukesä on ollu erittäinkin tukalan kuuma ja sortsien käyttöki on tuntunu siltä, et ois ollu toppahousut jalassa, joten mekot on ollu mun suosiossa tänä kesänä. En yleensä käytä mekkoja, mutta nyt käytin, koska ostin Helsingistä pari ihanaa ja löysin mun kaapistaki yhen tosi kivan

7. Suudellut sateessa
(Kliseistä huttua)Tarviiko enempää selittelyä?

8. Ruskettanut rusketustatuoinnin
Mulla oli vasemman jalan pohkeessa muutaman viikon sellanen sydämen muotonen ihoteipin pala, jolla yritin ruskettaa rusketustatskaa. Se onnistu ihan hyvin, mutta ei toivotulla tavalla. Jalat ei ruskettunu tarpeeksi, että tatska ois näkyny hyvin

14. Uinut järvessä alasti
Se samainen mökkireissu...

15. Syönyt Ben&Jerry's jäätelöö

Tämmönen oli mun summer bucket list. Linkkailkaa omianne, jos ootte sellasen tehny kesän aikana :) Luen mielelläni

2 kommenttia:

  1. hehhe mä oon syöny kans Ben&Jerry's jäätelöö, muttai han liikaa. xD siinä tais mennä mun kesätyörahat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ei oo onneks tarvinnu käyttää omii rahoja Ben&Jerrysiin ko joku on aina lahjonu mut jäätelöllä :'D

      Poista