tiistai 3. helmikuuta 2015

Tammikuun suosikit!!

Lupasin teille tehä postauksia tiheämpään, joten täällä olen taas :DD Aattelin tehä nyt joka kuulle suosikki-postauksen, koska nää on oikeesti aika kivoja ja tykkään itekki lukee näitä muitten blogeista :3

Tässä siis Emilian tammikuun suosikit. Mun suosikit on tällasii ihan tavallisii perustuotteita, joita saa iha esim Prismasta ja Seppälästä.

 Eka suosikki on Lumenen kasvorasva. Tää on oikeesti tosi hyvä ja tätä voi käyttää myös meikin alla. Mulla on tosi kuiva iho aina talvisin, mut oon nyt käyttäny tätä aina illalla suihkun jälkeen ja aamulla kasvopesun jälkeen. Tää imeytyy tosi nopeesti, eikä jätä sellasta tahmasta pintaa ihoon.

 Toinen suosikki on kynsilakka. Tää on enemmänki päällyslakka, koska tässä ei oo kunnolla kontrastia. Seassa on tollasia pieniä glitterhituja, ja siks tykkään tästä tosi paljo :) En oo viel kyl ehtiny käyttään tätä kunnolla, mutta aattelin tätä penkkariasuun sopivaksi.

 Kolmas suosikki on Lumenen kasvovaahto. Käytän tätä aina kasvojen pesuun, koska tää ei kuivata ihoa nii paljon.

 Neljäntenä on Seppälän ripsiliima. Tää on niin perustuotteista perustuottein. Mut tää on hyvä liima! Tuubissa tää on valkoista, mut tää kuivuu värittömäksi, eli ripsien liimaamisen jölkeen ei tarvii ruveta piirteleen mitään rajauksia. Tää toimii musta paremmin sellasissa irtotupsu-tyylisissä irtoripsissä kuin yhtenäisessä ripsistössä (onks se ees sana? nyt on!)

Ja viimenen suosikki on perus kangaskassi, jossa on kuviona viikset. Tää on vaa nii ihana :D Tää on tosi tilava ja suht kestävä (ei oo mulla ainakaa vielä hajonnu) Oon käyttäny tätä koko tammikuun koululaukkuna.

Laittakaa kommenttia, jos teillä on blogeissa tammikuun suosikkeja nii käyn lukemassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti