tiistai 31. maaliskuuta 2015

Nyt loppu löhöily

No nyt on alkanu maisema sulaa! Vettä ja räntää sataa ja on plussan puolella! VIHDOINKI! (Oon jotenki innostunu päivitteleen tästä kevään kehittymisestä)

Nyt on mun lukioura (toivottavasti) enää lakkiaisii vaille valmis ja tässä oon ollu "lomalla" vähän yli viikon verran, kun ei oo tyarvinu kirjotuksiin lukea. Nyt kuitenki loppu tää lomailu, sillä postilaatikkoon kolahti viime viikolla VAKAVA-kokeen materiaalikirja. Se sisältää 8 noin 10 sivun mittaista artikkelia, jotka käsittelee lasten ja nuorten kasvamista. Tää kirja mun pitäs toukokuuhun mennessä saaha luettuu ja opeteltuu. Jos saan VAKAVA-kokeesta tarpeeks paljon pisteitä, pääsen opiskeleen varhaiskasvatusta! Motivaatio on ihan hyvä ja tavotteetki on kohillaan :) Mä pystyn tähän!

Tää opus pitäs opetella


Toinen reipastelun aihe on se, että sain töitä viime viikolla :D Oon sillä samalla siivousfirmalla, missä olin viime kesänäki. Siivoilen aina aamusin yhtä päiväkoti-/päiväkerhotilaa. Vaikka mun työpäivä alkaa aina aamulla puol seittemältä ja oon paikalla yksin, musta on jotenki kivaa aina mennä sinne. Työ ei oo raskasta,saa ajatella asioita ihan rauhassa ja mopin kanssa on kiva heilua musiikin tahtiin ku kukaan ei oo näkemässä (kuuntelen yleensä radioo samalla ku siivoon.) Saan aina aamulle sellasen hyvän startin. Ku tuun töistä kotiin, en oo enää yhtää väsyny ja pääsen alottaan päivän iha ihmisten aikaan. Ilman töitä nukkuisin varmaan puolille päivin.

Tää oli tällanen välipäivitys mun kuulumisista. Eipäs mulla muuta... hyvää kevään jatkoo :) Laittakaa kommenttia.

4 kommenttia:

  1. hienoo hei! onnei koitokseen!!!

    VastaaPoista
  2. Onnea luku-urakkaan ja pääsykokeisiin!! :)

    Minua ei kylläkään kirjotusten jälkeen yhtään huvittais mennä mihinkään töihin, mutta tuo siivoaminen kuulostaa itseasiassa aika rentouttavalta :D

    VastaaPoista
  3. Onnee pääsykokeeseen! Täällä kans lukiolaine joka on puskenu kirjotukset läpi ja kuumottelee pääsykokeita, ihana löytää blogi jossa ollaa samas venees :D
    Blogissa ois viel haastetta, tee vaikka sitte kun aikaa paremmin riittää
    http://noffi-rakkautta.blogspot.fi/2015/04/sun-vuki.html :)

    VastaaPoista