torstai 25. kesäkuuta 2015

Juhannus

Nyt ennen ku kerron teille mun juhannuksesta, nii haluun kertoo et sain opiskelupaikan Jyväskylästä!!! :DD Jeee! meen siis sinne ammattikouluun, YO-pohjaseen lähihoitajakoulutukseen, että jos en pääse sinne Savonlinnaan yliopistoon heti nii meen vuodeksi tai pariksi tonne Jyväskylään. Tulevaisuus näyttää lupaavammalta.

Olin koko juhannuksen taas Op:n kaa. Käytiin molemmissa mummoloissa ja syötii hyvää ruokaa ja oltii pihalla ku KERRANKI oli lämmin sää.

 Mä tiiän ettet te jaksa lukee mun löpinöitä siitä mitä oon syöny tai missä välissä oon käyny vessassa nii laitan taas (kuten viime vuonnaki) kuvia :) Oon jotenki tykästyny tähän kuvaversioon.


Hyvää ruokaa ja seuraa <3



Tää oli hyvää

Mitää ei olla otettu...

On se söpö




Juhannusjuomaa ja marjoja 

Pikkusta vähä väsyttää

Rakennettiin op:n serkkujen kanssa pikkunen talo keijukaisille/tontuille/menninkäisille
Ruokaa!
Lähen tänää illalla Helsinkiin!! Meen kattomaan lauantaina One Directionia ja oon niiiii innoissani ku VIHDOINKI ne tulee suomeen! Oon myös innoissani siitä ku nään Julian ja pari mun lapsuuden kaverii, joita oon nähny viimeks joskus 2-3 vuotta sitte :D Laitan keikalta sitte oman postauksen :)

Laittakaa kommenttia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti