keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Halloweenhöperö





Miksi musta on tullu tällanen halloweenhöperö?
Tein pari vuotta sitten mun siskolle tällasen "creepy doll"-meikin halloweenjuhlia varten. Nyt aattelin tehdä tälle meikille päivityksen. Tätä meikkiä ois imarrellu vielä suuri määrä tekoverta, mutta mulla ei ollu tekoverta ja oon liian köyhä ostaan tarvikkeita siihen, joten piti pärjätä ilman. Kyllähän tästä ihan ok tuli. 

Tavallaan mua harmittaa ettei halloweenista oo tullu Suomessa mitää suurempaa juttua. Siis ei sen takii ny mitää vapaapäivii tarvii ruveta pitään, mutta se amerikkalainen halloweenkulttuuri on vaa jotenki nii kiinnostava :D Haluisin niiiiiin paljo viettää kerran elämässäni halloweenin Amerikassa, Kanadassa tai briteissä, missä se on oikeesti iso juttu. En siis tarkota mitää karkki & kepponen-kierroksii, vaan sellasta oikeeta fiilistelyy, halloween bileitä ja muuta. Täällä Suomessa kaikki vaa huokailee ja pyörittelee silmiä mun hypettämiselle :D

1 kommentti:

  1. Mää olen kunnon halloweeni ihminen! Voi että olis siistiä mennä Halloweenjuhliin yms (siis sellaisiin kunnolla järjestettyihin...) koska NIIN SIISTIÄ! :D Rakastin pienempänä kaikkia halloween juhlia iltapäiväkerhoissa ja sellaisia MLL:nkin järkkäämiä kauhukäytävineen. Järjestettäispä sellasia nykyäänki ne oli tosi kivoja! Pidin myös halloween-teemaisia synttäreitä (lokakuun lapsi!) ku ei muuten olllu. :D

    Nykyään vietän halloweeneja katselemalla hyviä kauhuleffoja ja muita teeman sopivia juttuja. (Ne kunnon halloweenjuhlat ois tervetulleita!)

    VastaaPoista