torstai 1. lokakuuta 2015

Maalattuja kiviä ja kuumeilua








Kyllä, mulla on kasvi, jonka nimi on Steve

Niin se syysnuha mullekki tuli. Taitaa työssäoppimisen päiväkotijaksolla olla osuutensa tähän... Noh sairastetaan kuume pois ja ollaan sit terveitä ja vireitä. Oon niiiiiiin kiitollinen että kohta on syyslomaki! Mulla on niiiiii paljo kaikkee kivaa suunniteltuna syyslomaa varte :D

Kokeilin tänään aamulla kivien maalailua. Op toi mulle Norjasta kasan litteitä kiviä, joihin sain maalattuu kuvioita akryylimaaleilla. Niistä tuli tosi kivoja ja en tiiä, jotenki syksyisiäkin. (Oon oikeesti hirvee syksyhöperö :3) 

Kävin myös pyörähtämässä paikallisessa punnitse ja säästässä ostamassa kuumeiluruokaa. Tää on jotenki nii outoo: en omista ees kuumemittarii mut siltiki jäin tänää kotiin. Oli eilen vaa nii väsyny olo, pää kipeenä ja lihaksia särki vaikka en oo harrastanu mitää rasittavaa liikuntaa nyt. Katotaan huomenna uuestaan :D

2 kommenttia:

  1. hönö maalasit sitte sen kimallekiven :(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. maalasin kimallekiven sillai, että se kimalle näkyy siinä ;)

      Poista