lauantai 4. maaliskuuta 2017

Kevään inspiraatiotaulu

Hellou maaliskuu!  Se on kevät nyt! 

Siitä onkin jo aikaa kun olen kirjoitellut viimeksi. Olen ollut viettämässä hiihtolomaa kotona enkä ole oiken ehtinyt kirjoittamaan. 

Mun loma on ollu aika toimintarikas. Oon melkeen joka päivä ollu menossa johonki tai tekemässä jotain. Yksi ihanimmista jutuista lomalla oli nähä lukioaikaista kaveria, jota en oo nähny 2-3 vuoteen. Oli mukavaa käyä kahvilla ja jutustella. 

Tuntuu että tämäkin on sellainen täytepostaus, mutta haluan jakaa mun inspiraatiotaulun tänne. Mun kevät alkaa nyt lisätyllä liikunnalla ja pääsykokeisiin lukemisella. Lisäksi tiedossa on ankaraa opiskelua tämän menossa olevan koulun kanssa, sillä suoritettavaa on enää niin vähän. Tuleva näyttösuunnitelma tulee olemaan tuskaa, koska se pitää saada tehtyä niiiiin tiukassa aikataulussa.


Kirjoittelen tässä kohta taas! :) Laittakaa kommenttia!

1 kommentti: