maanantai 5. elokuuta 2013

Julle Bulle : D

Julia "Julle Bulle" oli siis meillä eilen yötä... Äiti ja mun pikkuveli oli Unkarissa miekkailukisoissa, Linnea oli Helsingissä ja isä ja toinen pikkusisko lähti mummilaan sillon lauantai-iltana, joten oltiin kahestaan meillä. Paistettiin pizzaa, otettiin sekoja kuvia, juteltiin ja kuunneltiin musiikkia TÄYSILLÄ. :D Se on maailman mahtavin tunne, ku oot yksin (tai kaverin kaa) kotona ja voit vääntää nupit kaakkoon ilam et tulee valitusta. : D Oltiin me kuiteski nii reippaita, et tehtiin mustikkapiirakkaaki :3 osattiin.... 




Mun silmät näyttää tosi vihreiltä tässä :D



Joo tota.... meillä oli hauskaa :DD









Tehtiin tosiaanki sitä mustikkapiirakkaa...


Pikkusisko meni nukkumaan ja iskä lähti vielä käymään jossakin. Jäätiin sitte taas kahestaan ja aateltiin olla nii ihanii, että mentiin pihalle syömään iltapala ja juomaan iltatee. Kello oli tässä vaiheessa jo jotain ykstoista :D Ulkona oli oikeen kiva ja lämmin kesäilta... Usvaa takapihalla : )


Valokuvafaitti...

Pitihä sitte käyä vähä pihalla juoksemassaki. Jalat meni likasiks :<
Kyllä me sieltä pihalta suoriuduttiin ennen yhtä takasin sisälle. Mentiin meijän kellariin ja laitettiin sinne 5 patjaa sohvan jatkeeks. Oli aika ihanan näkönen :3 Katottiin leffa ja aateltii mennä ajoissa kolmelta nukkumaan, mut juteltii sit viiteen asti. Nukuttiin aamulla yhteen ja oltas varmaa nukuttu pitempääki, ellei mun isä ois tullu herättään ja passittanu laittaan ruokaa. Tehtiin mautonta lihamureketta ja pikkusen raakoja pottuja : D ollaan loistavia kokkeja

Julia söpö :3

Katottiin Black Swan



Tuli syötyy sitä mustikkapiirakkaa vähä liikaa :DD

Mmmureke
 Julia lähti sitte siinä neljän maissa kottiin ja mä kävin ostamassa hiusvärin. Just ku olin päässy kaupasta takas kotii, Julia soittaa ja ilmottaa et se tulee meille kattoon ku mä värjään hiukset. 



Spotify master Julia



Pötisen teille taas joskus : ) Pistäkää kommenttia : )

1 kommentti:

  1. ihanii kuviii varsinki se '' tuli liikaa mustikkaapiirakka syötyä''

    hiohihihihihihgpo9hiigdhyifgdrdziog, ooon paras mä tiiän :p hallun noi kuvat
    -jullee bullee- ;)<3

    VastaaPoista