keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Joulu tuli!

Oon ollu ihan tajuttoman laiska kirjotteleen tänne nyt joulun alla :DD Tässä on tapahtunu jo vaikka mitä. Now Or Never blogi täytti yhden vuoden toissapäivänä ja mun oli tarkotus tehä sellanen hieno erikoispostaus, mutta arvatkaa muistinko. En :DD Eilen oli jouluaatto (oikeesti? en oo tosissas!!) ja vietettiin se perinteisesti mummolassa saunoen ja syöden hyvää ruokaa. Kotiin tullessa oli "joulupukki" tuonu lahjat kuusen alle meijän poissaollessa :DD Oon oikeen tyytyväinen saamiini lahjoihin, vaikkei sitä kännykkää tullukkaa :< Sen Joulupukki tuo kuulemma tammikuun alussa alennusmyynneistä, jos maksan puolet ite... Just joo...


Sain tollaset "nude"-puuvärit, piirustuslehtiön ja hiiliä, leffa- ja herkkulippuja, hajuvettä, pienen matkakijuttimen (toi valkonen kissa tossa), kivoja pinnejä ja tiaran (paras!) (nää oli kuulemma vanhoja varten), kynsilakkaa ja aivan loistavan kirjan :D Sain mä toki vähä rahaaki. Oon koko eilisen ja tän päivän pitäny tota tiaraa päässä (koska oon prinsessa) :D
Yhteiseksi lahjaksi sisarusten kaa saatiin uus sing star ja NHL (<---Opin jopa pelaan! Wohoo!)

Muutama fiilistelykuva vielä eiliseltä :) kyllä mullaki alko eilen jo tuntuu joululta, vaikka koko joulukuun oon ollu sitä mieltä, ettei mulla oo joulufiilistä eikä mulle tuu sitä.





Miten teijän joulu on menny? Saitteko kivoja lahjoja?

Pötisen teille taas joskus : ) Pistäkää kommenttia ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti