lauantai 4. tammikuuta 2014

Uusi vuosi, uudet kujeet

Oon taas pitäny hiljaiseloa tän kirjottelun kaa ny vähä aikaa. En vaa oo jaksanu kirjoottaa mitää (oon laiski). Tiistaina aamulla, meijän kolumbialainen vaihtari tuli meille. Ihana tapaus, kuten jo aikasemmin oon tainnu kirjottaakki täälä. Sen kaa pystyy jutteleen ja se on kiinnostunu asioista ja se haluu kokeilla kaikkee uutta. 

 Nyt tosiaan on uusi vuosi ja uusi alku. Vuosi vaihtu meillä taas huikeesti uuen vuoden juhlien merkeissä, ja tällä kertaa säästyttiin sairaalareissuilta ;D Paljuiltiin, pelattii pullonpyöritystä, tehtii pizzaa ja syötiin. Oli hauskaa. Kuvia en ehtiny ottaa :<

Teittekö uudenvuoden lupauksia? Ite tein muutaman ja saa nähä miten jaksan/pystyn pitään mun lupauksii x D

Mun uudenvuoden lupaukset:


En aijo leikata mun hiuksia tänä vuonna juuri ollenkaan. Totta kai pitää jossai vaiheessa käyä kuivii latvoja siistimässä, mutta iha vähä vaan

Aattelin säästää rahaa ens kesää varte: Aateltiin lähtä kaverin kanssa käymään viikonloppu Lontoossa

Kyllä! Aijon olla karkkilakossa puoli vuotta. :DD vaan 12.2. saan syyä karkkia, koska sillo on mun synttärit

Vois alkaa urheileen enmmä...

Lupaan myös syyä terveellisemmin 
Ja opiskella ahkerammin

Ja oishan se kivaa tutustuu uusiin ihmisiinki tän vuoden aikana :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti