sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Ei auttanu mekko ja korkkarit

 
Käväsin tänään Oulussa tanssimassa. Jotenki tuntu nii ihanalta käyä ravistelemassa ja sheikkaamassa kaikki murheet, huolet ja huonot ajatukset reggaetonilla :D Mä vaa nii rakastan sitä tanssilajii <3 Ennen tuntia mulla oli kuitenkin noin tunteroinen aikaa, joten kävin kattelemassa, että löytäisinkö jotain kivaa ja vaikkapa ne korkkarit, joita oon metsästäny jo jonku aikaa. Ei vaa oo sattunu kohalle minkään laisia kivoja. H&M:ltä löysin sitte maailman ihanimmat kengät! Joo, tiiän että hm:n laatu = muovin pala kengät, mutta ne oli nii ihanat! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä! <3 Ne oli vähä sen tyyliset, että ihan heti ei uskois mun käyttävän sellasii: 11cm korko! :DD Pitäähän naisella nyt kunnon korkkarit olla ;D Ostin myös sellasen söpön paita-tunika-mekkosen (paidaksi se on liian pitkä, mekoksi liian lyhyt ja tunikaksi liian paitamainen). Äiti nyrpisteli mun kenkäostokselle kun tulin kotiin. Se haukku mun kengät tosirumiksi :<





Tossa on toi mekko-tunika-paitaki :)



Pötisen teille taas joskus ^^ Pistäkää kommenttia

Ei mulla muuta...

5 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! noi kengät on nin mageet <3

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. noi kengät on just hienot<3 mutta vähän mietityttää noiden laatu.. Kauankohan kestää ehjinä:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne oikeestaan vaan yhtä tilaisuutta varten, eikä niillä oo tarkotuskaa kävellä hirveesti :DD Niillä on tarkotus vaa näyttää sievältä :DD

      Poista
  3. Tosi ihanat kengät, tykkään! Niissä on asennetta :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Haastoin sinut(:
    http://theasorrr.blogspot.fi/2014/01/haastetta.html

    VastaaPoista