keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Helmikuun suosikit

Helmikuun aikana oon kokeillu muutaman tuotteen, jotka oon todennu hyväksi ja haluisin nyt esitellä ne teillekki : ) Tässä tulee siis Emilian helmikuun suosikit!


Tangle Teezer. Kaikilla on tällanen (yleistys..), mutta en yhtään ihmettele miksi. Tää on nii hellä hiuksille. Oon ite käyttäny tätä vähän yli kaksi viikkoa ja mun hiuksista on tullu tosi sileet ja hyväkuntosen tuntoset. Kannattaa kokeilla. En oo varma tän hinnasta, koska sain tän mun siskolta synttärilahjaksi, mutta näitä myydään ainakin Stockmannilla ja Anttilassa


Hoitava sävyte. Tää on oikeesti tarkotettu värjätyille hiuksille, mutta kokeilin tätä vaikka en oo värjännykkään hiuksia. Tätä pitäs käyttää ilmeisesti hoitoaineen asemasta, mutta ainaki mulla hiuksista tuli tosi sähköset, jos laitto pelkästään tätä, joten sekoitan tätä pieneen määrään tavallista hoitoainetta. Lopputulos oli aika kiva. Mulla hiusten väri on käsittelyn jälkeen sellanen ihana tummempi kastanja. Toisen pesukerran jälkeen väri haalistuu ja ainakin mulla muuttuu jonku verran. Mun hiuksissa on mukavasti punapigmenttiä, joten haalistuessaan kaikki hiusvärit muuttuu jonkun sävyiseksi orannsiksi. Ostin tän Anttilasta tarjoushintaan 7,90


 Kynsilakanpoistoaine purkissa. Tää on glitterkynsilakkojen ystävän sydänystävä :D Tykkäisin vähäisillä taidoillani lakkailla kynsiin kaikenlaista "hienoo" mutta kynsilakan putsaaminen on aina nii vaikeeta, että en ees lakkaa kynsiä kauheen usein. Ja lisäksi tavallinen kynsilakanpoistoaine kuluttaa kynsiä ja ärsyttää ihoa. Tää ei, koska tää sisältää ilmeisesti jotain öljyy. Tää ei ees haise niin pahalle. Tästä voi lukee lisää tästä postauksesta


 Mineraaliaurinkopuuteri ja poskipuna. Päätin, että nyt on aika opetella käyttään tämmöstä. Halusin ees kokeilla, miten toimis. Ihan hyvin toimii :) On tarpeeks vaalee ja haalee, että ei näytä siltä että ois mustelmat poskissa :D Ostin tän Anttilasta, hintaa en muista tarkkaan, mutta jotain 7-10€


 Koko talven projektina mulla on ollu ostaa pipo, ja nyt viime sunnuntaina sain aikaseksi. Tääki on tällanen, mikä kaikilla on :D Seppälästä 4,95€





Pötisen teille taas joskus :) Pistäkää kommenttia. Jos sun blogissa on helmikuun lempparit-postaus, nii pistä linkkiä alas nii käyn lukemassa : ) 

1 kommentti:

  1. toi tangle teezer on kyllä yks parhaimmista harjoista ikinä ! :3

    http://www.mimminkauniskaaos.blogspot.fi/

    VastaaPoista