sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Kynsijuttuja

Oon miettiny millaset kynnet laitan/laitatutan ens perjantaille. Huomasin sitten ettei mulla riitä aika ja raha käyä laittamassa kynsiä missään, joten mun pitää taiteilla ihqut kynnet ihan ite. En tosiaankaan oo mikään kynsien lakkaamisen asiantuntija ja työvälineinä mulla on kynsilakkapullossa oleva sivellin ja hammastikku :DD Lisäksi mun kynnet on iha järkyttävän näköset ja muotoset, ku en jaksa viilata haljennutta kynttä, vaan leikkaan sen kynsisaksilla ja viilaan sitte vaa siistiksi. Kokeilin tänään vaihtoehtoja siitä, millaset kynnet ois kivat. Mun mekkohan on väriltään royal blue, joten tummempi sininen ainakin ois kiva värivalinta. Hopeinen lakkaki ois kiva. Ja glitteriä vähä päälle, nii hyvä tulee :DD Tässä nää mun pari testiä... Ja painotan vielä, että _EN_TODELLAKAAN_ oo hyvä lakkaamaan kynsiä.

Hopeisilla raidoilla vai pelkkää sinistä glitterlakkaa?

Tuleeko näistä mieleen joku itsenäisyyspäivän juhla... Sinistä valkosella pohjalla... "Siniristilippumme!"

Kävin tänään taas Oulussa, tarkoituksena ostaa kynsilakanpoistoainetta. Löysin Stockmannilta sellasta erilaista, missä on purkissa sisällä sellanen pesusienen pala, joka kelluu kynsilakanpoistoaineessa. Purkkiin työnnetään sormi, vähän pyöritetään ja akynsilakanpoistoaine pehmentää lakan ja pesusieni ikään kuin hankaa lakan pois. Kynsilakka lähtee sillä tosi hyvin. Se ei edes haise niin pahalle, kuin normaalit postoaineet.

Lakattu kynsi, josta halutaan lakka pois

(onpas paska kuva...) Maybelinen Express Remover kynsilakanpoistoaine. Stockmann 9,95€

Huomatkaa sisällä oleva pesusieni/vaahtomuovi/mikä lie


Lakattu sormi purkkiin...

...ja TADAA!! puhdas kynsi!
Mutta pötisen teille taas joskus ^^ Pistäkää kommenttia (ilahduttakaa vanhaa Emiliaa kommentilla :3 )

3 kommenttia: