keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Koeviikko ohi

Vihdoinkin koeviikko on ohi! Huh! Huomenna ois vielä kuviksen kurssin lopputyön tekeminen, mutta en laske sitä kokeeksi :D Tulin tänää viimesestä kokeesta jo kymmeneltä kotiin ja oon kuluttanu päivän lukemalla Cosmopolitanii, kattomalla Awkwardii ja juomalla teetä :DD Tätä tää mun elämä on...

Ensi viikon perjantaina on vanhat (ja ystävänpäivä = forever alone day) D: Ääk! Mua jännittää jo nyt iha liikaa. Mitä jos mä unohan askeleet? Entä jos mä astun mun helmalle? Entä jos entä jos!? En ees oota sitä ite tanssimista, vaan ootan sitä, että saa hengata ihaninen ihmisten kaa koko päivän ja näyttää samalla prinsessalta (siis mähän en ainoastaanäytä prinsessalta vaan mä oon prinsessa). 





Ei uskois et oon kohta 18... eihän? näytänki nii fiksulta ja täysi-ikäiseltä

Oli kyllä nii turha postaus että :DD Arvatkaapa kuka täyttää ens viikon keskiviikkona 18!!?? MINÄÄÄ!!! Jeee! Saa tulla onnitteleen :3

Mut joo... pötisen teille taas joskus :)) Pistäkää kommenttii ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti