maanantai 29. syyskuuta 2014

Yksisarvinen Budiksessa


Kirjotukset ohi!! Terveystiedon osalta tiiän sen verran, että opettajan tarkistuksen mukaan oisin saamassa C:n tai M:n ja enkusta en tiiä mitään muuta ku sen että se meni omasta mielestä ihan päin kuusta ja mäntyä... Jos siitä ees läpi pääsisi, nii oisin tyytyväinen. Kun koeviikosta ja syksyn kirjotuksista on selvitty, voidaan tähdätä katse muutaman kuukauden päähän...

Jos täällä on joku, joka on tällä hetkellä abi, niin ootko viel miettiny että mikä aattelit olla penkkareissa? Joo, onhan siihen viel aikaa useampi kuukausi, mutta ihan sama :D

 Mulla on (omasta mielestäni) maailman paras idea mun omaa asua aatellen. Kuten varmaan jo otsikostakin voitte päätellä, aijon olla siis yksisarvinen! :DD Mun asu koostuis alustavasti näistä: Mun yli-ihanat kopinakengät, vaaleanpunaiset sukkahousut, joku hattaravärinen tylliunelmahame, jotain kimmeltelevää yläosaa... Aattelin tuunata johonki hiuspantaan korvat ja sen sarven ja laittaa hiuksiin sinisiä, pinkkejä ja liloja raitoja tai vaihtoehtosesti värjätä joko siniseksi tai pinkiksi (jollain yhden pesun vappuvärillä tms.) 
Mun inspiraatio
Jos oot ite jo keksiny mikä oot penkkareissa, nii kerro se ihmeessä! Haluun tietää :DD (Mun ideaa ei sit varasteta >:3 sitä saa lainata...)

LISÄKSI......

Oon lähössä Budapestiin syyslomalla mun kaverin kanssa!! ÄÄÄ!! Oon niiiiii innoissani!! Lähen nyt ekaa kertaa ulkomaille ihan yksin, ilman ketää "vanhempaa" tai "huoltajaa". Ollaan ite ittemme huoltajia :DD Jos jollakin on jotain hyviä vinkkejä, mitä Budiksessa kannattais tehä ja nähä kahdessa päivässä, nii kertokaa ihmeessä :DD Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Mut joo... pötisen teille taas joskus :) laittakaa kommentii :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti