keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Dear Santa



Halusin esitellä teille mun lahjatoiveet <3
1. Korupuu
Mulla nuita koruja on iha kiitettävästi ja ne on kaikki joissain epämääräsissä laatikoissa, enkä siks oikeen osaa käyttää niitä. Mulla on muutama sellanen lemppari kaulakoru, joita tykkään käyttää. Aattelin et jos saisin mun kaikki korut pois niistä laatikoista, saattaisin inspiroitua käyttämäänki niitä. Korvakoruja mulla on sitte ihan liikaa... neki tarvis telineen
2. Paper Towns (leffa)
En ehtiny käyä kattomassa tätä leffassa, mutta haluisin TODELLAKI nähä tän.
3. Wreck This Journal (kirja)
Tarviin tylsyydentappajan.
4. Victoria's Secretin body mist (Mango Tempation)
Voih tää tuoksuu NIIIII hyvälle! Nuuhkin tätä aina Seppälässä iha onnessani (ja myyjät kattoo kieroon). 
5. E. L. James - Grey (kirja)
Koska musta tuli ensi istumalta Fifty Shades of Grey fani! Kirja kertoo Fifty Shades of Greyn Christian Greyn näkökulmasta. En oo kyl ehtiny lukeen vielä kahta viimestä FSOG-kirjaa, mutta toivottavasti löydän aikaa tälle <3

Nyt lähen pikkujouluilemaan <3 Laittakaa kommenttia ja linkkailkaa omia lahjatoivepostauksia, nii käyn lukemassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti