lauantai 5. joulukuuta 2015

Tunnelmointia




(Tässä muuten näätte, miltä mun huone näyttää) Siivosin tänään mun huoneen ja siististä huoneesta tuli jotenki sellanen inspiraatio joulusteluun, joten kävin ostamassa pari isoo kynttilää ja paketin tuikkuja. Nyt on nii ihana jouluinen tunnelma, kun on kynttilöitä, jouluvaloja, tuiketta ja kimallusta. Vielä ku olis kuppi glögiä ja pari piparii aurajuuston kanssa nii oisin ihan valmis viettämään omia pikkujouluja :) 
Aateltiin tyttöjen kanssa huomenna viettää itsenäisyyspäivää herkuttelun ja linnanjuhlien katselun merkeissä täällä mun luona, ku mun kämppiski lähti viikonlopuksi vanhempiensa luo. Katotaan jos saisin riivittyä siitä myöhemmin sitte postauksen aikaseksi.

Nää on muuten viimeisiä hetkiä tässä asunnossa. Ei kyllä haittaa yhtään. Maksoin jo mun ekan vuokran mun uuesta kämpästä ja viimesen vuokran tästä. Ens viikonloppuna muutto ihan OMAAN yksiöön <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti