perjantai 25. joulukuuta 2015

Joululahjasuosikit

Miten teijän joulu meni? Söittekö överit? Saitteko mukavia lahjoja? Katoitteko joululeffoja? Saunoitteko? Mun jouliu meni aivan ihanasti! Tulin jouluksi takaisin pohjoseen. Sain tosi ihania lahjoja, söin todellakin överit ja saunoin ja valvoin pitkään! Aattona käytiin ensin mummilassa syömässä ja tultiin sitten kotiin avaamaan lahjoja ja syömään vähän lisää. Musta aattona oli jännempää kattoa muiden reaktioita, kun ne avaa mun antamat lahjat :D Tulee aina nii onnistunu olo, ku lahjan saaja tykkää lahjastaan. 

Ite sain kauheesti kaikkia käytännöllisiä lahjoja, kuten leivontatarvikkeita, essun, keittiöpyyhkeitä ja käsirasvoja. Sain myös jonkun verran rahaa isovanhemmilta. Rahakuoressa luki päällä "Emilialle turhuuksiin ja shoppailuun", mutta luulen että mun shoppailurahat menee bussikortin lataamiseen ja ruokaostoksiin... sen siitä saa ku on köyhä opiskelija ja asuu yksin. Kasasin teille tähän mun lahjasuosikit. 

Sain pikkusiskolta ja äitiltä vartalovoita! Tulee nii tarpeeseen! Talvella varsinki mun iho kuivuu iha koppuraiseksi

OP:lta sain tuohesta käsintehdyn kaulakorun/riipuksen. Tää on nii nätti!

Ja kyllä! Mua tuetaan mun Fifty Shades of Grey-fanittamisessa! Sain kuin sainkin tän Grey-kirjan, mitä olin toivonukki! Happy Emilia is happy now!

Sain myös ihanan pyjaman! Saan pyjaman melkeen joka joulu. Tää on nii lämmin ja mukava!

Ja pyjaman mukana sain tällaset superpehmeet tossukat! <3

Tätäki oon aina kirjakaupassa hiplaillu. Tää villitys meni kyllä vähä jo ohi, mutta koska tykkään värittää, tää oli täydellinen lahja
Jos teillä on/on tulossa joululahjapostauksii, linkkiä vain kommenttiboxiin! Käyn mielelläni lukemassa :)

1 kommentti:

  1. Hei! Olet saanut liebster award -tunnustuksen! jos kiinnostaa: http://disneytavaraa.blogspot.fi/2015/12/liebster-award.html

    VastaaPoista