maanantai 14. joulukuuta 2015

Hyvästi soluasunto!


Iloinen Emilia on nyt erittäin iloinen, sillä pääsin pois mun solukämpästä ja mulla on nyt oma yksiö! OP tuli mun luo jo lauantaina aamupäivällä ja autto mua pakkaamaan laatikot ja äiti ja iskä tuli sitte sunnuntaina peräkärryn kanssa kuskailemaan meille avuksi tavaroita vanhasta asunnosta. Meillä meni vain yksi päivä siirtää mun tavarat edellisestä asunnosta tähän uuteen ja purkaa laatikot. Tästä kämpästä tuli niiin sievä ja mun näköinen, etten ois halunnu lähtä aamulla kouluun. Oisin vain halunnu jäädä tänne ihastelemaan tätä ihanuutta <3 OP jäi tänne vielä yheksi yöksi nukkumaan mun viereen ja lähti sitten aamulla kun mä lähdin kouluun. Olipas muuten aivan ihanaa tulla omaan kämppään koulusta. 
Rakastuin erityisesti tohon syvennykseen! Sinne sai niin nätisti mun sängyn


Edellisessä kuvassa vasemmassa alalaidassa hohtelee mun TuplaKupla
Syvennyksestä mun sänky ja työpöytä vielä tarkemmin


Sain mummilta tollasen tarjottimen ja se passasi tosi hyvin mun joulukukan ja basilikan alle. Tunnelman vuoksi käärin vielä jouluvalot kukkien kaveriksi.


Ja keittiö. Paljon pöytätasoja ja iso jääkaappi vain mun käytössä

Kohta muuten alkaa joululomakin! Ootan ihan mielissäni joululomaa! Oon jo nii uupunut tähän koulun käyntiin, et tarviin väliloman :D Katotaan ens vuoden puolella sitä opiskelua sitte uuestaa, nyt ei jaksais enää. Viimeiset kokeet ja viimenen rutistus ja sitte saa lyyä hanskat tiskiin hetkeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti